Friday, December 11, 2009

Finally .. It's Him after all

Hehehe .. chessy alert!! This post is contain all the chessiness ... so be prepare .. hahahah

Sebenernya saya pribadi bukan orang yang suka dengan Public Display Affection. Kalo ada orang yang PDA di tempat umum, bawaannya suka menatap dengan tajam atau mendelik,atau bahkan ingin gwa dekati sambil bilang "get a room will ya". Tapi balik lagi, saya nggak se bold itu dan ... mereka bisa bales .. "siapa lu?" wahhh .. panjang deh. Well, enough the bla bla bla thing .. skip to the point.. Hummm .. Bisa dibilang saya bukan orang yang pandai mengekspresikan hal yang sesungguhnya, terutama soal perasaan saya. Saya emang ekspressionis, apa yang saya rasain ya itu tang keluar, tapi kalo berhubungan dengan "someone" .. humm .. I failed. Apa yang saya rasain kadang keluarnya beda, it's not a good thing people .. karena nggak semua orang ngerti maksud kamu apa. Hasilnya .. A lot of Missunderstanding Happend. Owch ..

And He came to my Life .. hihih.. lucu juga kalo inget2 kapan kita ketemu. Well actually, kita ada di dalam satu komunitas pecinta musik, I knew him for a long time. I've seen him before, performing with my friends crush. Hahah . Iyah,jadinya saya inget dia karena temen saya ngeceng temen band nya, but somehow .. I remember him playing the guitar nicely, at sometime in 2006, ketika kebetulan saya jadi MC di acara itu. I remember him, as a guitarist player with glasses. I dont know why I remember ..I just did. And then times goes by ...

After a while, I remember having an event and invite a band, But this time i cant barely remember that it his band. But now I know .. he remember me at that event. Then again .. we just smile formally at each other not saying a word or even doing a proper introduction. And again .. times goes by ...

This time, We have a chance to talk longer, or maybe should i say .. The beggining of a wonderful journey. Di suatu Episode acara radio saya, Produser saya pada waktu itu, memutuskan untuk mengundang dia sebagai pemerhati musik. " Oh aku tau .. cowok itu kan?" Itu reaksi saya pertama kali ketika Bapak Produser menyebutkan nama - nama yang akan datang. Selain itu juga, saat itu dia lagi dikenal sebagai cowok yang pake kaos girl band .. I thought he was just a die hard fan. And then he came ... nothing special happend, we just greet each other politely .. and the show change my opinion about him, he is not just a girlband fan .. but a very smart person, he knew almost everything especially about music. Well, i always easily amaze by smart people. And after that, our conversation is getting wider. Topiknya makin beragam, dan waktunya makin sering, well .. lumayan lah. Sampe akhirnya, masuk ke Bulan Mei 2009 ..

It all start in Mei 2009, we're getting closer and closer. Banyak kegiatan yang kita lakuin berdua, mulai dari temen band sampe jadi Produser acara. Belum lagi, rumah kita deket .. cukup sering dia mau nganter pulang. Finally, in September 2009, It all come out ..Our feeling is revealed. He said he already like me for a long time, and me too .. ternyata. And now, he become one of the most important person in my life.

I wanna thank You ..
For Understand me
For Knowing me
For Loving me
For Caring me
For Always try to be there for me
For wanting me for the rest of your life

I Love You

No comments:

Post a Comment